Monday 7 July 2014

pegnant or not pregnant?


Salam Ramdhan kareem everyone..

nie la nk habak mai..

period saya tak dtg lg..

suppose dtg 3 Jul 2014...la nie dh 4 hari tak dtg..

bear in mind ye, period saya mmg dh terbalik ikut suka dia nak dtg..

so calculation i semua lari..

nie saja ja nk test semlm ptg selepas buka dlm kul 8 mlm gitu...

nampak no tak pregnant kan...

line yg kedua tu samar2 sgt..

kalau pekat mcam line no.1...alhamdulilah confirm u..

nie namanya either chemical pregnancy..

or ikut suka i la nk peknen ke dok..

kepada yg mengalami nasib seperti saya ni...harap bsabar..

tggu lg seminggu baru cek balik..

kalau pekat maknanya ada la isi..

kalau still samar2, harap maklum ye...cuba sekali lagi...

selain dr kisah di atas..perut saya meragam pagi ni..

eh lupa nak cita pg nie saya test lg...

sama je...no hope i say u..

toodles..harap posa penuh tahun nie..insya allah..peknen or not..ikut suka ko la labu kan....<3

No comments:

Copyright to Shal Wa
Designed by UMIESUEstudio 2014